Knowledge Zoo op Maintenance Next

Onder het motto: "Mensen zijn kennis. Mobiliseer die kennis!", mag Rob Mallens op dinsdag 11 april zijn inzichten op het gebied van kennisontwikkeling en kennisbehoud delen met de aanwezigen op de Maintenance Next beurs in de Ahoy in Rotterdam.

In het in het Next Theater zal Rob van 11:45 tot 12:05 in een interactieve masterclass sessie  ingaan op de manier waarop je die kennis, die je alleen op kunt doen door het werk uit te voeren, expliciet kan maken en verspreiden onder diegene die die kennis moeten hebben. Deze ervaringskennis, of ook wel "de kennis die tussen de oren zit" kan alleen bottom up gegenereerd worden. Het creëren van verbinding met de mensen die de kennis nodig hebben is van essentieel belang. Daarnaast zal hij ingaan op trends in het leren. Hij bespreekt met u dat naast training en e-learning er nieuwe inzichten zijn die uitgaan van plaats onafhankelijk, herhaaldelijk leren van kleine hoeveelheden kennis. In de afgelopen 6 jaar heeft hij met onze klanten veel ervaring praktische ervaring ontwikkeld, die hij graag deelt met de aanwezigen.

Als u aanwezig wil zijn en nog niet als bezoeker bent geregistreerd, kunt u zich hier kostenloos aanmelden: https://registration.n200.com/survey/2tju6cieq8irm

Comments are closed.